Kap 24

Jag sätter händerna för munnen och brister ut i gråt, medan jag skrattar och ler. I händerna ligger det biljetter till oss alla till killarnas konsert. Jag kan inte fatta det, tjejerna har verkligen tänkt på allting.
''Oh my god, thank you so, so much guys. I love you!''
Mer hinner jag inte säga förns jag gråter ännu mer och vi gör alla en stor gruppkram. Vi skrattar tillsammans, och jag känner verkligen på mig att detta kommer bli underbart.

Tillslut kommer den dagen då vi åker, och jag är verkligen peppad. Ännu mer peppad blir jag då jag ser att vi har platser allra längst fram, och jag bestämmer mig för att överraska Louis och de andra, utan att berätta något.
När vi äntligen är framme, står vi i kö i ungefär en timme, innan vi kommer in. Vi hittar väldigt lätt, och sätter oss till rätta. Och sedan, börjar det. Medan Liam sjunger sitt solo i 'Up all night' får jag ett sms av louis;
''Wish you was here, i really miss you honey and I love you. x''
Jag ler, och svara sedan;
''Maybe I am here.. x''
När jag har klickat på ''sent'' kollar jag upp mot Louis och jag ser hans förvånande min han ger ifrån sig när han läser smset. Han börjar sedan kollat ut mot publiken, och alla fans tror såklart att han försöker leta ögonkontakt med dem. Tillslut går Zayn fram till Louis och frågar ungefär ''Vad letar du efter?'' eftersom jag försöker tyda deras ansiktsuttryck och läppar så bra som möjligt. Louis svarar honom, och Zayn börjar då också leta. Tillslut ser han mig, och pekar på Louis sedan på mig. Louis ger då ifrån sig en otroligt förvånad och glad min, jag också. Alla stirrar, och tappar fokuset på Harry, som just nu sjunger solo. För att det inte ska hända alldeles för konstiga saker säger Louis ''Vänta 1 minut'' med läpparna till mig och jag nickar och ger han en slängkyss. När 'Up all night' är slut, ekar det av skrik och apploder, och tillslut säger Louis;
''Well, we have a speciall person here today.''
Det börjar pratas i arenan och jag skäms över de folk som faktiskt störtglor.
''My girlfriend Kelly is here, and the most of you haven't seen her jet. I know this haven't with the consert to do, but Kelly and I, had have some comflictions, and yeah.. I just want her to know that I really, really love her, no matter what. So I want to sing ''God damn you're beautiful'' to her.'' Alla i arenan ger ifrån sig ett ''aaaw'' ljud, och man märker verkligen att de accepterar Louis och hans känslor. Själv sitter jag med tårar i ögonen, sa Louis verkligen detdär om mig? till alla hans tusentals fans? Han är världens finaste.
Han börjar sjunga, och de flesta jublar, eller gråter. Zayn och de andra ligger i stämmor bakom, och jag och tjejerna gråter rakt ut. De kramar om mig, och jag försöker dölja min mascara som rinner ner från kinderna. Tillslut avslutar Louis;
''I love you Kelly, and I'll always do.''
Då jublar, skriker och gråter alla i arenan, medan jag säger ''I love you most of all'' så bara Louis kan se det på mina läppar.
Konserten var underbar, bättre än någon annan jag har gått på. Louis blinkade och kollade på mig flera gånger, och efter konserten, när alla har gått ut, kommer han till mig som fortfarande sitter kvar med de andra tjejerna, och kramar om mig. Den kramen var den bästa jag någonsin har fått. Han kysser mig sedan lätt på mina läppar och jag ler.
''That was.. so amazing Louis. I love you, more than anything else, even if it don't feels like that sometimes.'' säger jag sedan medan jag fortfarande gråter.
''I'm glad that you come darling, I haved miss you.''
Han tar sedan tag i min hand och vi går bakom scenen till de andra killarna och kameragubbarna, och jag har såklart tjejerna med mig.
''It was so fun that you all come!'' säger Niall sen och kramar om oss alla. De andra instämmer, och Lilly kommer och sätter sig i Harrys knä och drar med sin hand i hans yviga, lockiga hår, medan han kramar om henne.
''It's an aftershow about 00.00. You can come with us if you want!'' säger Zayn då till oss tjejer, och vi säger såklart ja. Allt är underbart just nu.

Klockan blir 00.00, och vi sticker till efterfesten med killarna. Det är såklart en kändisträff, men eftersom vi känner lou, harry, liam, niall och zayn så kunde vi hänga med. Vi hälsar såklart på alla, och vi möter b.l.a Justin, Selena, Katy Perry, Lady Gaga m.m. Det är verkligen supertrevligt, och jag träffar nya kändisar hela tiden. Louis får också mycket bra kritik av hans framträdande till mig. jag får ofta kommentarer som ''You have a nice boyfriend, take care of him honey.'', ''You would be happy to have Louis.'', ''Don't leave Louis, he is a wonderful boy!''. Jag blir så glad av allt sånt, och det gör mig bara ännu mer stolt att vara med personen jag älskar mest av allt. Lite senare är det ett annat band som spelar, och ingen av oss vet vart Harry och Lilly tar vägen. Vi försöker ringa dem, men ingen svarar, jag börjar t.o.m bli lite orolig.
__________________________________________________________________________________
''Det är bara han och jag nu, ingen annan, du har chansen nu. Ni är ändå tillsammans, så vad väntar du på''. Jag märker att Harry vill gå längre när vi sitter tillsammans i en av sofforna helt ensamma, och det vill såklart jag med. Tillslut tar jag steget, och jag gör något, som jag sedan kommer på är helt fel.
__________________________________________________________________________________
Jag vaknar upp på ett av hotellrummen som killarna sover i. Bredvid mig ligger fortfarande Louis och sover. Jag tar mitt ena pekfinger och smeker han över kinden, då börjar han röra på sig och öppnar ögonen. Han skrattar till och sträcker på sig.
''It was a very nice show last night. Your and the guys consert and the aftershow.'' säger jag sedan.
''I'm so happy that you come.'' svarar han med sin hesa morgontrötta röst.
Jag ler och pussar han på pannan innan jag kliver upp ur sängen och börjar byta om och göra mig iordning. När jag har klätt på mig ett par shorts och ett pösigt linne, går jag sedan in i vårt sovrum igen för att ta en hårsnodd, och då får jag en kommentar som verkligen gjorde mig varm inombords.
''You're so, so beautiful.''
Jag fnissar till, och ber han att också gå upp. Han lyder min order och han kommer fram till mig och ställer sig bakom mig när jag står och speglar mig i spegeln. Han tar sedan tag med armarna runt min mage och böjer sig lutande med sitt huvud mot min högra axel.
''My sweeti princess.'' viskar han i mitt öra.
''You're my sexy prince'' säger jag då och vänder mig om så jag står mitt emot han och hans bara överkropp och pussar han på kinden igen.
När jag går där ifrån för att ta på mig skorna vibrerar det till i min iphone, och sms:et är från Lilly. Jag trycker upp det, och läser det tyst för mig själv.
''Kelly, last night I do a thing I wish I don't done. I and Harry goes to fast and.. Maybe I'm pregnant. I'm scared Kelly, please call me when you see this.''
Jag rycker till, herregud. Om Lilly är gravid är det kört, både för harry och henne. Men jag väljer att inte berätta något för Louis.
När Louis sedan är klar, ska vi precis gå ut på stan för att äta frukost, då jag säger;
''Ehm.. You can go, I must just go on the toilet, I'm coming soon.''
''But I can wait.'' säger Louis.
''NO, or.. yes, you can.. bu, but it's okay, go out and I coming a little bit later.''
''Okay, fine. If it's what your want.'' han klär på sig skorna smäller igen dörren bakom sig. Fan, inte igen. allting var ju så bra. Tänk om han tror att jag inte vill vara med han mer.. Men det ända jag måste och vill just nu är att ringa Lilly. Jag slår upp hennes nummer på displayen och ringer.
''Kelly?..''
''Lilly, sweeti? Oh, honey.. How is it?''
Jag hör henne brista ut i små tårar som sedan blir till ganska stora gråt.
''I am so silly Kelly.''
''No, you're not. What happened? tell me, you know you can trust on me.''
''We don't think long enough. And I think I'm pregnant.''
''You and I are going to take a time to look this out. I call the doctor, okay? This is gonna be fine, I promies you.''
Hon gråter fortfarande, men svarar sedan;
''Please, don't tell anyone Kelly.''
''I promies you, over all of my heart.''
''I love you.'' svarar hon sedan.
''I love you, so much.'' avslutar jag samtalet och sedan lägger vi på.

Detta som var så jävla bra, har blivit helt kaos.. jag undrar om det någonsin kommer kunna bli helt bra och hålla sig så, iallafall en enda liten vecka.
____________________________________________________________________________________________
hejhej på er efter ungefär 4 månader! Har varit vääldigt oaktiv här, men gud vad tiden har gått fort. Känns verkligen inte som flera månader sen jag skrev. Jaja, har väldigt fullt upp om dagarna, men eftersom jag var på killarnas konsert i onsdags, som seriöst var.det.bästa.jag.någonsin.varit.med.om så fick jag faktiskt en riktig kick att fortsätta här! Så ska försöka skriva klart denna fanficen så snabbt som möjligt, så får vi se om jag börjar på en ny. hoppas detta blir bra för tillfället! pusspuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0